موضوعات
Category
دوستان
Ferends
برترين مطالب
Best Posts
آخرین مطالب ارسالی
Last Posts

دانلود کتاب جامعه شناسی ارتباطات


single navaar دانلود کتاب جامعه شناسی ارتباطات

دانلود کتاب جامعه شناسی ارتباطات

jamee shnsi دانلود کتاب جامعه شناسی ارتباطات

پیش از هر چیز باید گفت که هدف از این نوشتار مطلقا نفی کل پدیده و نقد کل عمل نیست ؛ بدیهی است که تبلیغات هم همانند هر پدیده ی دیگری در حیات اجتماعی بشر خوب و بدش یا نفع و زیانش نسبی است !
باختصار باید بگوییم آن چه روشن است اینست که امروزه تبلیغات شرط تجارت قلمداد می شود و تجارت پایه اقتصاد و اقتصاد مایه ی توسعه و توسعه خواسته آشکار هر ملت و دولتی !
اگر چه تحقق هر کدام از این ها اصولا مطابق ارزش ها و اعتقادات بنیادینی که بر جامعه حاکم است هرگز بخودی خود هدف قلمداد نمی شود . اما حقیقت اینست که اغلب برخلاف همه تبلیغات و ادعاها ، واقعیات موجود در جامعه حکایت از چیزهای دیگری دارند !

روشن است که تبلیغات را به یقین بهر تبلیغاتچی فایدتی هست! رسانه ها هم که در انواع گوناگون خویش اصلی ترین و گاه تنهاترین ابزار تبلیغات می باشند . لاجرم میهمان دائمی این سفره ی گسترده هستند و عموما با بهره بردن از این فایدت ها رسالت خود را در زمینه های دیگری که به عهده گرفته اند پی می گیرند .

گاه برخی منحصرا از این راه به حیات پرنوسان خویش تداوم می بخشند . صدا و سیمای ما هم به عنوان یک رسانه از این قاعده مستثنی نبوده . حتی به حکم انحصاری که به هر حال از آن برخوردار است ، خود در رأس این فایدت بر آن قرار دارد و سود سرشاری هم از این منبع عایدش می شود . آنسانکه بر سر ثانیه ثانیه های تبلیغاتی که می کند هم حساب می رود !

در ادامه این بحث تبلیغات منتشره از صدا و سیما نیز بطور مستند مورد بحث و بررسی انتقادی قرار گرفته است.

برای دانلود کتاب جامعه شناسی ارتباطات _ نقدی بر تبلیغات صدا و سیما ، به لینک زیر بروید .

takbook ebook دانلود کتاب جامعه شناسی ارتباطات

نويسنده / مترجم : حسین ق.شیران
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.5 مگابایت

رمز فایل : www.takbook.com




telegram دانلود کتاب جامعه شناسی ارتباطات

single navaar دانلود کتاب جامعه شناسی ارتباطات

 ارسال در حدود 1 هفته قبل  نویسنده : reza  بدون نظر   | ادامه مطلب »